Astral.lv, apzinātie sapņi, meditācija, ekstrasensorika, ezotērika.

Komentāri 0   Raksta skatījumi 1936  
5 0

7 vingrinājumi, kuri palīdzēs tik vaļā no sāpēm mugurā



Sāpes mugurā nav nekādi joki. Un, nav svarīgi kādu dzīves veidu piekopj cilvēks - aktīvu vai sēdošu - <to nopelnīt, riskē jebkurš>..
Šajā rakstā ir atmeklēti 7 vienkārši vingrinājumi, kuri palīdzēs atbrīvoties no sāpēm mugurā.


 Vingrinājums 1


Apgulieties uz muguras. Labo kāju salieciet ceļa daļā. Kreiso iztaisnojiet un paceliet augšā. Aptveriet abām rokām kreiso kāju (kā attēlā) zem ceļa un pastiepiet to uz priekšu. palieciet tādā stāvoklī 30 sekundes. Turpiniet vingrinājumu katrai kājai pa divām reizēm.





 Vingrinājums 2 

Nogulieties uz muguras. Salieciet kājas ceļos. Kreiso kāju ar abāk rokām saķeriet ceļa daļā un pavelciet uz priekšu. turpiniet palikt tādā stāvoklī 20 sekundes. Turpiniet vingrinājumu katrai kājai pa 20 sekundēm 2 reizes.



Vingrinājums 3

Nogulieties uz muguras. Labo roku atlieciet uz sāniem. Kreisā kāja iztaisnota. Ar labo celi pamēģiniet pieskarties pretējai pusei (drīksrt palīdzēt ar kreiso roku). Turpiniet tādā pozā 20 sekundes. Atkārtojiet šo vingrinājumu 2 reizes katrai pusei.



Vingrinājums 4
Nogulieties uz muguras. Kreiso kāju salieciet celī. Labo novietojiet uz kreisās, bet ceļa daļu pagrieziet uz labo pusi (sk. attēlā). Lēnām pastiepiet kreiso kāju uz priekšu. Palieciet tādā pozā 30 sekundes. Pamainiet kājas, un atkārtojiet vingrinājumu.




Vingrinājums 5
Balstoties uz labās kājas ceļa pastaipiet kāju. Turpiniet tādā pozā 30 sekundes, bet vēlāk pamainiet kājas un atkārtojiet vingrinājumu.














Vingrinājums 6
Apgulieties uz labo sānu. Kreiso kāju salieciet celī, apķerot ar kreiso roku kājas potīti. Uzmanīgi velciet kāju uz iekšpusi, radot spriedzi kreisajā augšstilbā iekšpusē. Mugurais nedrīkst daudz izliekties. Uzturieties tādā stāvoklī 30 sekundes. Apgriezieties uz otriem sāniem un atkārtojiet vingrinājumu.


Vingrinājums 7
Nostājieties iztieptu roku attālumā līdz galdam. Saliecieties uz priekšu, viegli saliecot ceļus, tā, lai būtu iespējams pieskarties galda malai ar abām rokām. Turiet rokas taisni, bet galvu plecu līmenī. Palieciet tādā pozā 10 sekundes. Vēlāk iztaisnojieties un izpildiet dažus atkārtojumus abām pusē saliecoties sāniski - kā attēlā.









    Jums ir jāautorizējas, lai komentētu!

    © Astral.lv 2012-2015 | Seko mums: